Nieuw gebruikersaccount

Gewijzigd op Fri, 05 Feb 2016 om 03:08 PM

Nieuw gebruikersaccount

Voor het aanmaken van een gebruikersaccount  dient er minimaal één vrije medewerker beschikbaar te zijn (alleen één gebruiker per medewerker mogelijk). Indien er geen vrije medewerker beschikbaar is is het noodzakelijk om eerst een functie en een medewerker aan te maken. Hoe u een functie en medewerker kunt aanmaken wordt uitgelegd in de secties functies en taken en medewerkers.

Voor het aanmaken van een gebruikersaccount gaat u naar de module Permissies. De module Permissies is alleen toegankelijk indien u bent ingelogd met een admin account. Selecteer in de module Permissies het tabblad Gebruikers.

Voor het aanmaken van een gebruikersaccount klikt u op de knop Toevoegen. U krijgt nu het Gebruiker toevoegen scherm te zien.

Vul minimaal de verplichte velden in (Gebruikersnaam, Medewerker, Wachtwoord en Bevestig wachtwoord) en klik vervolgens op de knop Opslaan om de gebruikersaccount aan te maken.

Hierna is het nog noodzakelijk om de permissies voor het zojuist aangemaakte account in te stellen. Dit kunt u doen door het aangemaakte account te selecteren en vervolgens op de knop Permissies instellen te klikken. Het instellen van permissies wordt uitgebreid uitgelegd in de sectie Permissies.

Aandachtspunten:

  • Een gebruikersaccount is voor het toegang verkrijgen tot eQuseIndicate. Medewerkers in eQuse Indicate zijn alle mensen in uw organisatie die deel uit maken van uw kwaliteitssysteem.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren